Нікопольське Педагогічне Училище П`ятниця, 17.05.2024, 09:47
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
» Меню сайта

» Категории каталога
Мои статьи [2]

» Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 38

Главная » Статьи » Мои статьи [ Добавить статью ]

ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ ІНФОРМАТИКИ ЯК ЗАСІБ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ.

Інформатизація навчального процесу стосується всіх учасників навчального процесу — і студентів, і викладачів, і методистів, й адміністраторів та ін. І всіх його складових — і підручників, і засобів наоч­ності, і засобів оцінювання успішності навчання, про­цесів пошуку, обміну та опрацювання інформації, підготовки та використання навчально-методичних матеріалів, тренування і контролю, розв'язування навчальних та прикладних задач. Це може показати­ся дивним, але технічне забезпечення інформатизації навчального процесу — найбільш: просте питання у цьому колі питань, незважаючи на його високу вартість. Тому почнемо з обговорення цього найпрос­тішого з методологічної точки зору питання.

Технічні умови інформатизації навчального процесу

Які технічні умови необхідно створити для ви­кладачів та студентів для того, щоб вони мали змогу ефективно та комфортно використовувати інноваційні  технології навчання у на­вчальному процесі? На наш погляд, для цього потрі­бно мати такі засоби:

-         лекційні мультимедійні аудиторії (потокові лек­ції, конференції, наради, пізнавально-виховні за­ходи);

-         спеціалізовані комп'ютеризовані лабораторії (комп'ютерні лінгафонні кабінети, комп'ютерні лабораторії фізичного, хімічного, біологічного та іншого профілів);

-         комп'ютеризовані аудиторії загального призна­чення для самостійної роботи студентів (проведення групових занять, самостійної роботи із викорис­танням засобів інноваційних технологій навчання);

-         комп'ютерні центри (проведення занять з інфор­матики та для самостійної роботи студентів та викладачів);

-         комп'ютеризовані робочі місця бібліотеки та медіатеки;

-         робочі місця для викладачів;

-         робочі місця для студентів у гуртожитку.

Зупинимось докладніше на обладнанні та вико­ристанні кожного із зазначених комп'ютеризова­них робочих місць.

На сучасному етапі розвитку інформаційних та комунікативних технологій не виникає сумні­ву в потребі підготовки студентів, які б вільно орієнту­валися в інформаційному просторі. При цьому від­повідальність за цей процес не можна перекладати лише на викладачів інформатики. Зокрема викладачі інформатики уже не перший рік працюють над ство­ренням у закладі умов, за яких студенти відчувають на­гальну потребу у використанні інформаційно-ком­п'ютерних технологій в самостійній роботі.

Комп'ютерні технології суттєво впливають на форми і методи навчання, роблять процес пізнання творчим, стимулюють заняття самоосвітою. Тради­ційні форми навчання поступово доповнюються но­вітніми технологіями, спрямованими на формуван­ня навичок та вмінь, що відповідають випереджаю­чому стану науки і техніки.

Училище є закладом у якому викладачі впроваджують у процес навчан­ня інноваційні технології, особливу увагу звертають на самостійну роботу студентів. Традиційними стали роз­робки авторських навчальних програм, які передба­чають використання сучасних мультимедійних тех­нологій практично на кожній парі, та самостійну роботу студентів. Це сприяє значному розширенню кола навчаль­них задач, які можуть бути окреслені в змісті освіти, за рахунок використання обчислювальних, моделю­ючих та інших можливостей комп'ютера.

Це надає нагоду урізноманітнювати структуру на­вчального експерименту (насамперед із предметів гуманітарного, математичного циклу) завдяки використанню комп'ютер­них моделей тих процесів і явищ, експерименти з яки­ми в умовах навчальних лабораторій неможливі.

В училищі вже на першому році навчання студенти самостійно  працюють  та вивчають функціонування різних програм. Студенти працюють у трьох комп’ютерних класах, які оснащені потужною технікою, що дає можливість втілювати в життя найвибагливіші запити викладачів-предметників щодо умов оптималь­ного проведення занять. Обслуговують класи спеціа­лісти — лаборанти за фахом.

У цих класах створена локальна мережа, що дає більші можливості студентам для самостійної роботи, для отримання знань у процесі навчання практично всіх предметів шляхом вико­ристання комп'ютерних телекомунікацій, баз да­них, інформаційно-довідкових систем та інших комп'ютерних засобів зберігання і систематизації інформації. Використовують студенти комп'ютерні класи для самостійної роботи для напи­сання рефератів, курсових, науково-дослідницьких робіт. На допомогу студентам викладач Скидан І.В.                           та Стратулат Т.В. розробила посібники: «Комп'ютерної графі­ки», «Основи комп’ютерної грамотності", «Збірник тестів», «Робота в операційній системі MS DOS», «Робота в Basic», які допомагають при самостійній роботі студентам.



Источник: http://**--**
Категория: Мои статьи | Добавил: npu-nikopol (15.05.2008) | Автор: Александр
Просмотров: 9863 | Рейтинг: 2.9/11 |
Всего комментариев: 0
» Форма входа

» Поиск

» Друзья сайта

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Copyright MyCorp © 2024